Story Mapping – szybkie hipotezy w tworzeniu produktu

Mapowanie historyjek użytkownika to narzędzie, które – jeśli zrobione dobrze – daje zespołom i Product Ownerom potężne możliwości tworzenia strategii rozwijania i wydawania produktu.

Jak poprawnie zbudować i używać Story Mapy do wycinania wydań, budowania hipotez biznesowych i szybkich pomysłów na ich walidacje – o tym Jakub Bażela.

Narzędzia:

Udostępnij ten artykuł

Ten portal używa cookies aby zapewnić jego sprawne działanie. Akceptacja cookies jest do tego wymagana. Można też odmówić zgody na użycie cookies i opuścić portal. Aby dowiedzieć się jak używamy cookies zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
Akceptuję cookies Nie zgadzam się
Cookies utworzone podczas przeglądania portalu zostały usunięte i można go teraz bezpiecznie opuścić. Dalsze przeglądanie naszych stron spowoduje ponowne wyświetlenie monitu o akceptację cookies.