Applying Professional Kanban

Szkolenie Applying Professional Kanban uczy, jak można dzięki Kanbanowi podnieść efektywność (skuteczność) zespołów. Umożliwia dwa podejścia do egzaminu Professional Kanban I.

Korzyści z uczestnictwa

  • Dwa podejścia do egzaminu na certyfikat Professional Kanban I.
  • Szkolenie prowadzone po polsku przez praktyków Kanbana i Agile.
  • Formuła zajęć łącząca wykłady z pracą warsztatową i ćwiczeniami w grupach.
  • Symulacja Kanbana, przeprowadzona w ramach szkolenia, pozwala:
    • zrozumieć w praktyce działanie metody,
    • przetestować różne strategie działania w Kanbanie i ich wpływ na miary przepływu,
    • zapoznać się ze sposobami wizualizacji przepływu i jego miar.
  • Kontakt z doświadczonym praktykiem Kanbana, Certyfikowanym Trenerem Kanbana (PKT) – daje to możliwość zadania pytań i uzyskania porad jak stosować Kanban w praktyce.
  • Materiały w języku polskim.
Więcej  

Program szkolenia

Podczas szkolenia poruszane są następujące zagadnienia:

  • Kanban:
    • teoria,
    • zasady,
    • praktyki,
    • miary przepływu.
  • Stosowanie Kanbana:
    • kiedy i do czego użyć tego podejścia,
    • strategie kontrolowania WIP,
    • symulacja Kanbana,
    • wizualizacja przepływu, w tym wykresy miar przepływu.
  • Definicja workflow:
    • tablica kanbanowa i jej elementy,
    • zasady (ang. policies),
    • oczekiwany poziom obsługi (ang. service level expectation).
  • Ciągłe usprawnianie procesu, praktyk i zasad w systemie Kanban.
  • Wprowadzenie Kanbana w zespole lub organizacji.

Trenerzy prowadzący szkolenie odpowiadają też na pytania uczestników, w miarę możliwości uzupełniając program szkolenia elementami dopasowanymi do potrzeb grupy.

Uczestnicy jeszcze przed rozpoczęciem zajęć otrzymują materiały pozwalające się przygotować się do pracy na szkoleniu.

Czego się nauczysz?

  • Co to jest Kanban.
  • Czym jest przepływ (ang. flow) i jakimi miarami można go opisać.
  • Czym jest praca w toku (ang. work in progress) – czyli WIP.
  • Czym jest i w jaki sposób kreowany jest system pracy typu pull.
  • Jak ograniczać WIP, dlaczego należy to robić i jakie daje to korzyści.
  • Kiedy i do czego można użyć prawa Little’a.
  • Jak stworzyć definicję workflow i jak z niej korzystać.
  • W jaki sposób wizualizować przepływ i użyć tej informacji do usprawnienia procesu.
  • Czym jest oczekiwany poziom obsługi (ang. service level expectation), jak go zdefiniować i w jaki sposób go używać.
  • Jakich praktyk wymaga Kanban i jak wdrożyć je w zespole.
  • Jak rozpocząć pracę w Kanbanie.
  • Gdzie można stosować Kanban.
  • Czy Kanban może być łączony z innymi metodami, na przykład ze Scrumem.
  • Czy można kontrolować WIP inaczej, niż za pomocą limitów.
  • Mity i nieporozumienia związane z Kanbanem, czyli dlaczego sama tablica kanbanowa to za mało.
  • Jak przygotować się do egzaminu Professional Kanban I.

Powiadomienie o nowych terminach

Obecnie brak zaplanowanych terminów szkoleń publicznych obejmujących to szkolenie. Możemy poinformować cię gdy tylko pojawi się możliwość uczestnictwa w tym szkoleniu. Użyj formularza poniżej aby pozostawić swoje dane kontaktowe.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyświetl szczegółowy opis
Ten portal używa cookies aby zapewnić jego sprawne działanie. Akceptacja cookies jest do tego wymagana. Można też odmówić zgody na użycie cookies i opuścić portal. Aby dowiedzieć się jak używamy cookies zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
Akceptuję cookies Nie zgadzam się
Cookies utworzone podczas przeglądania portalu zostały usunięte i można go teraz bezpiecznie opuścić. Dalsze przeglądanie naszych stron spowoduje ponowne wyświetlenie monitu o akceptację cookies.