Applying Professional Kanban
Szkolenie Applying Professional Kanban uczy, jak można dzięki Kanbanowi podnieść efektywność (skuteczność) zespołów. Umożliwia dwa podejścia do egzaminu Professional Kanban I.
Korzyści z uczestnictwa
- Dwa podejścia do egzaminu na certyfikat Professional Kanban I.
- Szkolenie prowadzone po polsku przez praktyków Kanbana i Agile.
- Formuła zajęć łącząca wykłady z pracą warsztatową i ćwiczeniami w grupach.
- Symulacja Kanbana, przeprowadzona w ramach szkolenia, pozwala:
- zrozumieć w praktyce działanie metody,
- przetestować różne strategie działania w Kanbanie i ich wpływ na miary przepływu,
- zapoznać się ze sposobami wizualizacji przepływu i jego miar.
- Kontakt z doświadczonym praktykiem Kanbana, Certyfikowanym Trenerem Kanbana (PKT) – daje to możliwość zadania pytań i uzyskania porad jak stosować Kanban w praktyce.
- Materiały w języku polskim.
Program szkolenia
Podczas szkolenia poruszane są następujące zagadnienia:
- Kanban:
- teoria,
- zasady,
- praktyki,
- miary przepływu.
- Stosowanie Kanbana:
- kiedy i do czego użyć tego podejścia,
- strategie kontrolowania WIP,
- symulacja Kanbana,
- wizualizacja przepływu, w tym wykresy miar przepływu.
- Definicja workflow:
- tablica kanbanowa i jej elementy,
- zasady (ang. policies),
- oczekiwany poziom obsługi (ang. service level expectation).
- Ciągłe usprawnianie procesu, praktyk i zasad w systemie Kanban.
- Wprowadzenie Kanbana w zespole lub organizacji.
Trenerzy prowadzący szkolenie odpowiadają też na pytania uczestników, w miarę możliwości uzupełniając program szkolenia elementami dopasowanymi do potrzeb grupy.
Uczestnicy jeszcze przed rozpoczęciem zajęć otrzymują materiały pozwalające się przygotować się do pracy na szkoleniu.
Czego się nauczysz?
- Co to jest Kanban.
- Czym jest przepływ (ang. flow) i jakimi miarami można go opisać.
- Czym jest praca w toku (ang. work in progress) – czyli WIP.
- Czym jest i w jaki sposób kreowany jest system pracy typu pull.
- Jak ograniczać WIP, dlaczego należy to robić i jakie daje to korzyści.
- Kiedy i do czego można użyć prawa Little’a.
- Jak stworzyć definicję workflow i jak z niej korzystać.
- W jaki sposób wizualizować przepływ i użyć tej informacji do usprawnienia procesu.
- Czym jest oczekiwany poziom obsługi (ang. service level expectation), jak go zdefiniować i w jaki sposób go używać.
- Jakich praktyk wymaga Kanban i jak wdrożyć je w zespole.
- Jak rozpocząć pracę w Kanbanie.
- Gdzie można stosować Kanban.
- Czy Kanban może być łączony z innymi metodami, na przykład ze Scrumem.
- Czy można kontrolować WIP inaczej, niż za pomocą limitów.
- Mity i nieporozumienia związane z Kanbanem, czyli dlaczego sama tablica kanbanowa to za mało.
- Jak przygotować się do egzaminu Professional Kanban I.
Powiadomienie o nowych terminach
Obecnie brak zaplanowanych terminów szkoleń publicznych obejmujących to szkolenie. Możemy poinformować cię gdy tylko pojawi się możliwość uczestnictwa w tym szkoleniu. Użyj formularza poniżej aby pozostawić swoje dane kontaktowe.